Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskedekunder?

On Sat, 21 May 2005 15:18:39 +0000 (UTC)
Jesper wrote:

> Min mor er fuldstændig ligeglad med standarder.. det skal bare virke.
> Målet er at "det virker" ikke at det "er standardiseret".

Hvis det var rigtigt, så var der ingen, der ville bruge produkter
fra Microsoft indtil for ca. 6 år siden; de var notorisk fulde af
fejl, vanskelige at betjene, uflexible.

Hvis ikke de havde fået konkurrence, er det svært at se, at de
skulle have udviklet sig i retning af det bedre.

I dag er der ikke den store forskel på tidsforbruget for at
installere en nem Linux-distro og så et MSOS med vinduer.

De havde styrken af at være det mindst ringe. Det er det, som er
så skandaløst ved den historie.

--
Microsnot har købt England,
klik her for at få licens på det Engelske sprog.