Re: [MISC] Et spørgsm ål om Gnome, KDE eller...!?

Sun, 22 May 2005 01:43:42 +0200, Martin Jochimsen <sslug@sslug> skrev:

Michael Schmidt wrote:

Jeg har valgt IceWM; primært pga. den minimalistiske idéologi og den ultra lette konfigurering (af bla. genvejstaster, som jeg anvender meget!).

men er det rigtig forstået, at du godt kan køre Gnome eller KDE programmer alligevel?
Der er en udvidelse til IceWM, der tillader at køre - i alle fald - Gnome-specifikke programmer, jeg ved ikke med KDE.
Dog kan jeg sige, at hvis vælger at installere et eller andet program fra KDE eller Gnome vil min pakke-håndtering (urpmi - Mandrake) vældig gerne have aat jeg også installerer en masse KDE eller Gnome biblioteker.
Måske har jeg ikke forstået konceptet rigtigt med div. windows-manager.
Det kommer vel an på hvad du mener med koncept...

Hvad får man med i IceWM?
Ingen ting ;)

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205