Re: [MISC] Et sporgsmaal om Gnome, KDE eller...!?

I sslug.misc, skrev Carsten Agger:
>  Interessant!
>  Gælder noget lignende for GNOME (som jeg selv bruger, uden at have nogen
>  anelse om, hvorvidt det er bedre eller dårligere, men fordi det "fulgte
>  med" Ubuntu Linux og lader til at virke fint).

Gnome benytter Corba til samme funktinalitet. Indenfor det sidste stykke
tid er D-BUS kommet, som på sigt ses som en erstatning for både Corba i
Gnome og DCOP i KDE. Når det er implemenenteret, så burde det ikke
længere være et større problem at benytte Gnome programmer i KDE og
omvendt.

Jesper