Re: [MISC] Et sporgsmaal om Gnome, KDE eller...!?

I sslug.misc, skrev Kim Schulz:

>  Det eneste jeg lige kunne finde var denne her:
>  http://mail.gnome.org/archives/dashboard-hackers/2005-May/msg00011.html
>  Det er mest noget jeg hører på irc.

Som jeg læser det, så giver det meget godt mening. Konklutionen om at
D-BUS er på vej ud har jeg dog svært ved at lure. Det skulle helst gå
ind og løse fælles ting hvor DCOP og Corba er idag, men det de skriver
er et de nok egentligt slet ikke havde bruge for hverken D-BUS eller
Corba.

Uanset hvad, så er desktoppen et spændende område i den kommende tid :-)

Jesper