Re: [MISC] Et sporgsmaal om Gnome, KDE eller...!?

[snip]
> Som jeg læser det, så giver det meget godt mening. Konklutionen
om at
> D-BUS er på vej ud har jeg dog svært ved at lure. Det skulle helst gå
> ind og løse fælles ting hvor DCOP og Corba er idag, men det de skriver
> er et de nok egentligt slet ikke havde bruge for hverken D-BUS eller
> Corba.
>
> Uanset hvad, så er desktoppen et spændende område i den kommende
> tid :-)

"ud" i den forstand at udviklerne finder det for komplekst til at løse
de fleste opgaver og derfor har nogle projekter skubbet det i
baggrunden til fordel for simplere implementationer. Jeg tror helt
sikkert at Dbus har mulighed for at få success når det er modnet lidt
mere.

--
   Kim Schulz   | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
 Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!