Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

Jesper Krogh skrev:

> Skype er da et eksempel på noget der virker, som ikke er
> standardiseret. At vi så ikke er helt tilfredse med det fordi det ikke
> er åbnet..  de kan sagtens bruge det alligevel.

Nej, Skype virker ikke uanset valg af platform. Det virker vist på Mac,
Linux-i386, Windows og PocketPC

Men det virker fx ikke på min Yopy (Linux på ARM), eller min MIPS-maskine,
eller alle andre platforme og jeg kan ikke selv lave mig en Skype-klient,
der virker.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug