Re: [MISC] Et spørgsmål om Gnome, KDE eller. ..!?

Martin Jochimsen skrev:

Hvad får folk til at vælge den desktop-manager de har?

For mit vedkommende er det:

1) vane (det var det så ikke for 11 år siden, da jeg begyndte at
   bruge FVWM)

2) justérbarhed

3) evnen til at understøtte mine arbejdsroutiner

4) ressourceforbrug

For tiden kører jeg med Gnome i min Debian. Jeg har spekuleret over
hvad fordelen er ved at vælge en bestemt desktop-manager?

At den kan det du har brug for på en måde der er let at overskue _for dig_.

Jacob
--
»I'm perfectly happy with my current delusional system.«
                                          -- Mirabel Tanner