Re: [MISC] Et sporgsmaal om Gnome, KDE eller...!?

donald_j_axel wrote:
<snip>

Jeg kan slet ikke finde nogen reference til D-BUS på Gnome

http://gnome.org/projects/

Det er meget interessant at der er noget "D-BUS", som er
tænkt til at erstatte KDE-DCOP, men som bare alligevel er
droppet ...

<snip>

Vi må hellere samle op på dette emne et andet sted. Jeg tror jeg
vil samle links på vores Wiki (men ikke lige nu, der er så mange
andre ting, der står i kø for at blive gjort!)

Der var en glimrende artikel om D-Bus i Linux Journal for et par mdr siden - jeg skal se om jeg kan finde en ref / evt. link senere..

Best regards
Preben

--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug

"I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect." -- Linus Torvalds