Re: [MISC] Hvor er Linux brugere ikke ønskede kunder?

> Nu bliver du da vist lidt for akademisk. Der er vel ingen grund til at
> lave en standard, hvis ikke det gælder et område, hvor der er flere
> muligheder at vælge mellem.

Det er alltid kjekt å ha ett knippe standarder å velge i.
Selv foretrekker jeg Filofax Personal - Det sparer papir.

> Et glimrende eksempel er papirformater og hulleapparater: her i Danmark
> følger vi standarden for papir, hvor det mest bruge i printere er A4,
> hvor man i USA oftest bruger letter. Hvis nu man i USA også brugte A4,
> var der stort set ingen grund til mine problemer med print fra browser.

Kan ikke bare browseren spørre hvilket papir som står i?

> I Sverige bruger de også papir i format A4, men de har valgt et andet
> standardformat, når de skal lave huller i papir og sætte det ind i et
> ringbind. Så her er standarden altså midlet, og du når ikke målet: at få
> sat papir i ringbindet. Svenske huller til svenske ringbind.
> Steen

Svenske hull er bedre og ringpermene smukkere og billigere :-)

Det er sommer - Husk å spare energi
http://www.sluknu.dk/flashanim.asp
Pengene du sparer kan du bruke til en ny datamaskin.
http://www.itbutikken.dk/p/88293/1.htm
Kun DKK 1799,- :-)

Mvh
Jim Oksvold