Re: [MISC] Indbygget søgefusk hos MSN?

I sslug.misc, skrev Steen Jensen:
>  http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=22271
>
>  Det fremgår af dette link, at søgeresultaterne kunne se ud til at
>  fremkomme alt efter hvilken webserver, der anvendes. En Apache-server
>  tæller åbenbart ikke så godt.

Over en øl, den anden aften, havde jeg en debat om hvorvidt det var
muligt at lave en distribueret søgemaskine, hvor udvælgelseslogikken var
i vores klienter i stedet for.

Disse centraliserede søgemaskiner har nogle generelle problemer, det
største er at google efter nogle måneder vil kunne tegne en ret specifik
profil af alt hvad vi interesserer os for, hvis vi så også har vores
email hos dem.. tja. http://www.robinsloan.com/epic/

Vi kom frem til at det kunne måske lade sig gøre, men var ikke
"skidenemt". Det kunne da være et interessant projekt :-)

Jesper