Re: [MISC] Linux og versionsstyring

On 24 May 2005 17:52:50 +0200
Peter wrote:

> Jeg er lidt nysgerrig efter, hvad du tænker på, og jeg
> kan ikke gætte det.

Oven på sådan en flame kan jeg slet ikke være bekendt at sætte
noget konkret systemnavn på, så jeg vil lade være.

Men du kan jo selv se, hvordan de store source-control systemer
som fx. Clear-Case sælger sig på at være ledelsens værktøj og
ikke programmørens værktøj.

Hvis jeg ser en vejledning, som indeholder "du behøver ikke at
vide", så har du fundet de systemer, jeg tænker på.

Der er nogle holdninger dér, som man burde skrive en bog om,
"Cathedral and Bazaar II".