Re: [MISC] Hvor mange fisk er der iøstersøen?

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> .. det var egentligt ikke spørgsmålet. Det rigtige spørgsmål er:
>
> Hvor mange linux-brugere er der i Danmark?

Hvordan definerer du en linux-bruger?

Min mor bruger en række services der kører på en linux-boks. Er hun
linux-bruger?

Min far vedligeholder en hjemmelinuxserver, men bruger den ikke som
primær arbejdsmaskine.

Jeg har login-kontoer på en række linux-servere og bruger dem til irc,
mail, news og hvad der nu kan kører i en screen.

Min storebror bruger vist linux som sin primære desktop.

Hvormange linux-brugere er vi i familien?

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun