Re: [MISC] Hvor mange fisk er der i østersøen?

I sslug.misc, skrev Preben Bohn:

>  Hvad er forskellen på at bruge en service (der jo bare er et program) på
>  en linux maskine og et login (der også bare er et program) samt diverse
>  andre programmer på en linux maskine? Man vælger vel aktivt både de
>  services og de programmer der her er tale om?

Aner det ikke.. problemstillingen er reel, da en pressemeddelse som den
om DRM der lige er udsendt ville slå markant hårdere, hvis man kunne
skrive at:

Der er XX% linuxbrugere i Danmark, hvorfor skal denne gruppe
diskrimineres af netbibliotekerne.

Jesper