Re: [MISC] Hvor mange fisk er der i østersøen?

Preben Bohn <sslug@sslug> writes:

> Det må da vist være fratrukket dem der overhovedet har computer så... :)

Er det nu også det? [Jeg overvejede det kort]

Folk som ikke kører wintendo bliver diskrimineret. Men jeg er meget i
tvivl om hvor nyttigt det i en samfundsmæssig betragtning er
interessant at skelne mellem følgende 6 grupper:

  - Folk der af princip ikke har en computer

  - Folk der af nød ikke har en computer (der er ny nok)

  - Folk der af princip ikke bruger Windows

  - Folk der af nød ikke bruger en Windows (der er ny nok)

  - Folk der grundet inkompetance befinder sig i en lignende situation

  - Folk der af andre grunde befinder sig i en lignende situation
    (Mac-brugere, pragmatiske linux-bruger (aka bsd-brugere), ...)

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying