Re: Re: [MISC] Hvor mange fisk er der i østersøen?

Peter Makholm wrote:

> Folk som ikke kører wintendo bliver diskrimineret. Men jeg er meget i
> tvivl om hvor nyttigt det i en samfundsmæssig betragtning er
> interessant at skelne mellem følgende 6 grupper:
>
>   - Folk der af princip ikke har en computer
>
>   - Folk der af nød ikke har en computer (der er ny nok)
>
>   - Folk der af princip ikke bruger Windows
>
>   - Folk der af nød ikke bruger en Windows (der er ny nok)
>
>   - Folk der grundet inkompetance befinder sig i en lignende situation
>
>   - Folk der af andre grunde befinder sig i en lignende situation
>     (Mac-brugere, pragmatiske linux-bruger (aka bsd-brugere), ...)

Når du skriver samfundsmæssigt, vil jeg tillade mig at tilføje en 7. gruppe.
Det er den generation, som både mine forældre, samt svigerforældre tilhører.
De har aldrig haft så meget som en skrivemaskine, og har svært ved bare at
indstille kanaler på TV'et.
Man siger godt nok, at man aldrig bliver for gammel til PC, men realistisk
set, kommer hverken mine eller konens forældre nogensinde til at bruge en
PC.

--
mvh
Stig Johansen