Re: [MISC] Hvor mange fisk er der iøstersøen?

Stig Johansen <sslug@sslug> writes:

> Når du skriver samfundsmæssigt, vil jeg tillade mig at tilføje en 7. gruppe.
> Det er den generation, som både mine forældre, samt svigerforældre tilhører.
> De har aldrig haft så meget som en skrivemaskine, og har svært ved bare at
> indstille kanaler på TV'et.

De hører i inkompetance-gruppen, men erstat gerne 'inkompetance' med
'manglende viden og evner' hvis du mener det er mindre ladet.

> Man siger godt nok, at man aldrig bliver for gammel til PC, men realistisk
> set, kommer hverken mine eller konens forældre nogensinde til at bruge en
> PC.

Det har ikke noget med deres generation at gøre. Computerkurser for
pensionister er velbesøgte og vellykkede. Det er et spørgsmål om
motivation. Det er også et spørgsmål om motivation at jeg ikke kan
strikke.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web