Re: [MISC] Hvor mange fisk er der i østersøen?

Martin Hansen <sslug@sslug> writes:

> Jeg ville vælge at definere det derhen at hvis du er omfattet af GPL
> licensen på Linux kernen. Er du Linux bruger. Dette udelukker fks. en
> besøgende på en hjemmeside der kører på linux/apache.

Det mener jeg er en dårlig definition.

Hvis vi rullede Linux ud på folks skrivebordsmaskiner så ville folk
efter min vage fornemmelse være linuxbrugere men der foretager ikke
handlinger der er dækket af GPL'en, det er kun it-sektionen.

Med samme argumentation mener jeg heller ikke at 'Du er linuxbruger,
hvis du aktivt har valgt det.' er en god definition. Jeg har ikke
aktivt valgt at bruge windows, men jeg skal gøre det som en del af mit
arbejde.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 sslug@sslug |      me, to everyone, and may each of you fry in hell