Re: [MISC] Cost of patching ...

On Thu, May 26, 2005 at 11:12:28AM +0200, Mogens Valentin wrote:

> Fuldstændig enig i både kalender og outlook kommentaren.
> At outlook så har elendige mailfiltreringsmuligheder... well.
> En anden ting der kræver håndarbejde i Linux er noget så simpelt som
> autoreply i en mailserver (træffes ikke, vender snarest tilbage..).
> Det -gør- man bare med exchange. Måske har jeg overset noget?

Virker det også korrekt?, på sslug's lister er det ofte
set at autoreply er opsat forkert, så admin må lukke tilmeldingen
til listen/sslug.

Til "unix/linux":
Der findes flere scripts der kan lave diverse typer autoreply,
og man kan endda bygge en filserver med "autoreply",
men det er selvfølgelig ikke noget så simpelt med et flueben et
eller andet sted :(
(måske SuSE mailserver har nogle af disse GUI-funktioner?)

--
mvh Frank Damgaard  |