Re: [MISC] Linux og den lille virksomhed

I sslug.misc, skrev Jan Nielsen:
>  Gik og tænkte på.
>
>  De små virksomheder har få penge. Men kan de få dækket deres behov.
>
>  - De bruger f.eks. C5. Kan det køre på linux?? Eller findes der et linux
>    program lige som C5.

Det er ikke mit indtryk at de har brug for C5. Forøvrigt er C5 da vist
et Microsoft produkt. Det bliver næppe portet til linux, før månen
springer i luften.

>  De alm kontorprogrammer osv. Kan de sagtens, få dækket deres behov med
>  linux og open source. Men hvad med de der "special" programmer...
>
>  er der også et open source CRM program. Der er fornuftig at bruge. Hvor
>  bruger venligheden er remlig fornuftig. Og billiger end Win CRM
>  programmerne...
>
>  Har i andre nogle tips, ideer osv. Til de små virksomheder. Sådan at de
>  også kan begynde at være med.

SQLledger jeg har også ladet mig fortælle at SAP har et økonomisystem
målrettet små virksomheder der skulle køre under linux.

Jesper