Re: [MISC] Digital rights management embedded in Intel chips

I sslug.misc, skrev Mogens Valentin:
>  Digital rights management embedded in Intel chips
>  To dream the impossible DRM
>  http://theinquirer.net/?article=23548
>
>  --når vi nu er ved at snakke om (Linux) begrænsninger..

Jamen, på en eller anden måde, så er det jo bedre end det vi har.. hvis
DRM-tingen er i hardware, så er det blot at lave en driver også har vi
"lige vilkår" med Windows-brugere.

Omend jeg egentligt syntes at DRM er en halvskidt ide.

Jesper