DRM beskyttet musik på linux

Jeg kunne godt tænke mig at købe musik på nettet,fra f.eks. dba.dk.
Desværre ligger langt det meste af musikken i DRM beskyttet wma format. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man afspiller det på linux, eller evt. laver det om til ogg vorbis eller mp3 så jeg kan afspille det i xmms.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et program som kan klare ærterne?

Her er en demo fil som skal kunne afspilles:
http://payload.dba.dk/images/jingle/jingle.wma

mvh

Pascal d'Hermilly