iPod og Linux => "Afbryd ikke"

Hej,

Når jeg sætter min iPod mini til min computers USB port, begynder den at lade op. Det er fint nok. Problemet er bare, at displayet på min iPod hele tiden skriver "Afbryd ikke.". Selv når den er fuld opladt skriver den "Afbryd ikke.". Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener da, at den under Windows vender tilbage til sit menu-display eller skriver "Opladt" når den er færdigopladt.

Andre som har samme "problem"? Og sker der noget, hvis jeg tager den ud af USB porten?

Anders