Re: [MISC] Københavns kommune har besluttet ikke at understøtte Konqueror.

I sslug.misc, skrev Jesper Krogh:
>  Jeg har skrevet lidt med Morten i OSL, på hans opfordring vil han gerne
>  have at vi sammen laver en evaluering af offentlige hjemmesider.
>
>  Problemet med KK's hjemmeside er jo ikke at den ikke validerer, men der
>  er smidt et hjernedødt script i vejen for brugen af den på alternative
>  platforme. Hvilke parametre skal der, udover valideringen, testes for
>  for at det giver er retvisende billede af kvaliteten af hjemmesiden?

Vi prøver at skyde dette initiativ igang med et lille møde hos OSL:

Morten Rasmussen wrote:
> [...]

Tirsdag d. 7 februar kl. 18.00

1) Målet med projektet.
2) Kriteringer for evalueringsskala.
3) Hvordan griber vi det praktisk an.
4) Hvordan præsenteres resultatet.

Morten har allerede samlet en liste med 100 offentlige/semi-offentlige
hjemmesider, så når vi har luret hvordan vi kan evaluere dem
"retvisende", så er det bare at gå igang.

Send gerne en email til mig, hvis du forventer at komme på tirsdag, så
vi har en ide om vi bliver flere end Morten og undertegnede. :-)

Jesper