Tips om undervisning i Linux? (Malmö)

Henrik Sundström fra Academedia i Sverige har sendt bestyrelsen følgende spørgsmål:

Hej!

Jag arbetar på ett utbildningsföretag i Malmö, Sverige och mina elever ska läsa Linux under några veckor. Jag undrar om det finns någon i föreningen som vill ge mig lite tips. Kanske att få kontakt med någon i Malmö?

Er der nogen der kan hjælpe Henrik? Hvis I ikke kan gætte hans adresse fra hans navn og arbejdsplads, så spørg mig venligst udenom listen.

Jacob
--
»Och eftersom jag alltid haft en alltför låg
 självbevarelsesdrift, och dessutom en tunga