Re: [MISC] firefox/mozilla med indbygget spyware?

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> På den anden side får min paranoia endnu et skub her, de skriver
> jo ikke hvilken incompatibility og hvorfor osv.

privoxy kan være løsningen på flash og andet snavs. ;-)

Efter at ing.dk brugte AL båndbredde på en talende (hakkende) og
animeret reklame fra TDC installerede jeg denne pakke på min
Ubuntu. Virker fint, og det eneste sted jeg har måttet bypasse er
HTTPS login til min web host.

Det er en proxy, som man sætter browseren til at gå via.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk