Wiki

Hej

For mig ser det ud til at Wiki er kommet for at blive og jeg har surfet
lidt rundt i forskellige wiki-sites, men så tænkte jeg - hvilket er
egentlig det bedste? Det er selvfølgelig subjektivt og grunden til at jeg
spørger er fordi jeg måske vil argumentere for at vi kan bruge det på
mit arbejde ifm. software udvikling og dokumentation heraf. Indledningsvis
er det godt at have nogle gode eksempler.

Hilsen
</Michael>