Re: [MISC] Wiki

I sslug.misc, skrev Michael B. Mogensen:
>  For mig ser det ud til at Wiki er kommet for at blive og jeg har surfet
>  lidt rundt i forskellige wiki-sites, men så tænkte jeg - hvilket er
>  egentlig det bedste? Det er selvfølgelig subjektivt og grunden til at jeg
>  spørger er fordi jeg måske vil argumentere for at vi kan bruge det på
>  mit arbejde ifm. software udvikling og dokumentation heraf. Indledningsvis
>  er det godt at have nogle gode eksempler.

 Jeg tror næppe at wiki'er er "færdigudviklet", der sker  meget indenfor
 den branche, jeg så  i forrige uge en der skrev om en wiki hvor man
 kunne redigere en bog og exportere den direkte til pdf.

 Det er dog mit klare indtryk at at MediaWiki er klart den førende i
 øjeblikket og den Wiki-syntax er også meget nem at gå til.

 Jesper