Re: [MISC] Wiki

>  Jeg tror næppe at wiki'er er "færdigudviklet", der sker  meget indenfor
>  den branche, jeg så  i forrige uge en der skrev om en wiki hvor man
>  kunne redigere en bog og exportere den direkte til pdf.
Spændende!

>  Det er dog mit klare indtryk at at MediaWiki er klart den førende i
>  øjeblikket og den Wiki-syntax er også meget nem at gå til.
Yep!

Jeg tænkte på nogle eksempler hvor Wiki er taget i brug. Jeg
efterlyser nogle konkrete sites. F.eks. bruger Fedora og Ubuntu Wiki uden
at det er rigtigt gennemført efter min mening. Apache har også en Wiki
og Wikipedia er noget helt tredie.

Jeg efterlyser personlige favoritter og helst i relation til software af
en slags.

</Michael>