Re: [MISC] Wiki

> Yep!
Wikipedia er mig bekendt lavet på MediaWiki.

> Jeg tænkte på nogle eksempler hvor Wiki er taget i brug. Jeg
> efterlyser nogle konkrete sites. F.eks. bruger Fedora og Ubuntu Wiki uden
> at det er rigtigt gennemført efter min mening. Apache har også en Wiki
> og Wikipedia er noget helt tredie.
>
> Jeg efterlyser personlige favoritter og helst i relation til software af
> en slags.
Tjah, vi har valgt wikispaces.com (eksempel
http://kunminglug.wikispaces.com/ ), fordi det ikke kræver software af
nogen slags så uanset platform og evner - så kan man deltage. Ulempen er
selvfølgelig googles reklame - som få tænker over.

Hvis du vil have et lokalt program kan du bruge Norton, som også kan
eksportere i .html

Hilsen

Phillip