Re: [MISC] Fontstørrelse spassere: 8pt

On Mon, 06 Feb 2006 21:43:21 +0000
Jørgen Heesche <sslug@sslug> wrote:

> Skriftstørrelse på websider er et generelt problem. Jeg har 1024x768
> på en 17" skærm, og bruger ofte 'CTRL+' (i Firefox) for at få en
> rimelig størrelse. Ovennævnte side er ganske rigtig særlig slem, jeg
> må trykke 3 gange; måske er siden udviklet i 640x480 ?.

Er i blinde ? hos mig er fonten rigeligt stor og jeg kun sagtens sætte
den et hak ned i størrelse uden det giver problemer. jeg sidder på
1600x1050 på en 15.4" skærm. Spurgte lige kæresten og en af vennerne og
de havde ca samme holdning som mig. Personligt hader jeg sider hvor
fonten er så stor at man skal scrolle siden ned for at læse næste
linje.