Re: Wiki

Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> skriver:

> Er der nogen der kender til nogle wikier man også kan snakke med via
> CVS over SSH eller et fornuftigt API, så man kan snakke med wikien fra
> Vi, Emacs eller et andet tekstbehandlingsprogram?

Dokuwiki (http://wiki.splitbrain.org/wiki:dokuwiki) er udelukkende
baseret på tekstfiler så selvom man som udgangspunkt redigerer siderne
gennem webformularer vil jeg tro at den "nemt" kan passes til at blive
brugt med ens favoriteditor (emacs ;-) og CVS.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>