Re: [MISC] Fontstørrelse spassere: 8pt

On Tue, 2006-02-07 at 16:30 +0100, Steen Jensen wrote:

> Har du overvejet, om du måske trænger til briller?

Jeg har haft briller hængende på næsen i 30 år, men det kan være jeg
skal have nogle nye.

Min browser (Mozilla) har umiddelbart ikke lige et sted hvor man kan
sætte minimumsfont, men det ville ellers være praktisk.

Men jeg mener nu stadig at det er uhørt med 8pt skrift. Det bære præg af
at være en Windows-bruger der har lavet det, når nu min browser ser helt
fin ud på alle andre hjemmesider. Prøv selv at printe et stykke papir ud
med 8pt skrift og sammenlign med din skærm, så vil du nok se at din
skærm viser skriften større end papiret.

Her er et screendump af hvordan jeg ser verden:
http://www.sslug.dk/~chlor/nagios8pt.png
fra denne side:
http://nagios.sourceforge.net/docs/2_0/configmain.html

/hans
--
Q: Hey, Johnny, What are you rebelling against?
A: What've you got?