Re: [MISC] Fontstørrelse spassere: 8pt

On Tue, 2006-02-07 at 23:44 +0100, Kim Schulz wrote:

> tjooe hvis du forventer et resultat der ser acceptabelt ud. Verdana er
> med i det de kalder webfontene og er en font som burde være med i alle
> systemer (eller en tilsvarende font der emulerer den).

Nu har jeg skrevet til Ethan og bedt ham sætte font size til 10pt og
fjerne Verdena. Det har jeg gjort ud fra den betragtning at hvis jeg
ikke kan læse det, så er der også andre der ikke kan, og så bør
web-siden rettes. (og han skal også komme med en undskyldning)

/hans
--
Q: Hey, Johnny, What are you rebelling against?
A: What've you got?