Re: [MISC] Positiv [was]negativ reklame

On Fri, 10 Feb 2006 14:37:43 +0100
Kim Schulz wrote:

> [snip] Det ved alle ikke! faktisk er det de færreste der ved
> det og kun få har forsøgt at bevise (med held) at det passer.

Kim Schulz dog! du må nok lige revidere din IT-ledelsesviden.

Spørg enhver teknisk IT-chef i teleselskaber, på universiteter,

Professionelle teleselskaber har brugt Linux siden slutningen af
90'erne til serveropgaver fra takst-telegrammer og DNS over SMTP
til visse former for filtrering og routing. Da prop. Unix maskiner
begyndte at sakke agterud i performance, skete der et yderligere
skred i retning at at bruge Linux-servere. Ingen taler om
desktoppe i det miljø, fordi det er teknisk uinteressant.

Software til en MS"Server" kostede i 1999 ca. 50.000,- kr.

Det er på desktoppen, at Microsoft har fået brohoved ved at
synkronisere software-releases til HW-markedet, og det er via
chefer, at de har fået markedsdominans ("ingen er blevet fyret for
at købe <>")

I dette her milieu burde der være mere konkrete erfaringer med
tingene.