Re: Re: [MISC] billig IBM bærbar i X serien

Hvis min hukommelse er rigtig vedr. laptops.dk, så kan de klare den lavere
pris, ved at lave prallel import af bærebare til Danmark. Hvilket bl.a.
betyder at en evt. reperation kan tage ret lang tid. Da de ikke kan bruge
Service Gruppens værksted herhjemme i Danmark. Service Gruppen er Danmarks
eneste autoriserede IBM service center.

mvh
Martin Hjort Eriksen