Re: [MISC] "tynd" udskrift fra www.rejseplanen.dk

On Tue, Feb 21, 2006 at 11:39:59AM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Prøv at vælge option: selected frame i firefox. Den giver det forventede
> resultat hos mig. Vælger jeg derimod option: as laid out on the screen,
> går det helt galt.

den havde jeg ikke prøvet,  og det ser ud til at hjælpe :)

Dette virker kun på den egentlige rejseplanresultatside,
og ikke på "udskriv"-siden der kommer ved brug af "udskriv"-knappen
nederst.
Desværre kan jeg ikke vælge "selected frame" på udskriftssiden,
hvor udskriften springer over og viser blanke dele/sider.
("vis udskrift" har samme fejl)

> Min printer er en PS-printer. Ved ikke om det har noget at sige.

Det tror jeg ikke da det sker med firefox både i windows og linux
og under linux er det samme resultat om jeg gemmer/bruger postscript
til fil eller til printer.
Og jeg prøvede lige også en "knoppix" for at se at der ikke
er mine firefox-opsætninger.

.... og I det  mindste kan jeg skrive resultatet ud nu :)

--
mvh Frank Damgaard  |