Re: [MISC] Hjælp med at lave Ubuntu 'marketing'-side

Martin Schlander wrote:

Du kan se min SuSE-guide her: http://suse.linuxin.dk

Den lever nok ikke helt op til kravet om lækkert design og den
detaljeringsgrad du lægger op til - men hvis du har lyst er du velkommen
til at konvertere den til en Ubuntu-guide, det ville gøre opgaven mere
tilnærmelig da meget af det jeg har skrevet er relativt distro-uafhængigt.

Du må selvfølgelig også gerne tage alle de dele du har lyst til - hvis du
hellere vil bygge en guide op fra bunden.

Det ser ritigt spændende ud. Som du selv skriver, tænker jeg på et lidt lækrere design, men siden er helt sikkert god inspiration til hvad der skal med. Jeg skal nok give besked om hvor meget der bliver direkte kopieret ;)

Jeg vil formode at du ligesom mig vil kunne få subdomæne og hosting på linuxin.dk. Hvis det har din interesse - der er ingen database tilknyttet - så mulighederne er begrænsede. Men til en relativt simpel guide som min er det ganske glimrende.

Jeg kunne godt tænke mig at siden fik sit eget domæne. Jeg tror det appelerer lidt mere. Idéen er ikke bare at personer der på forhånd er interesseret i eller allerede bruger linux skal få øjnene op for Ubuntu, men også personer der lige har hørt lidt evt. fra venner ol.

Jeg kan se på din mailadresse at du er RUC'er - derfor vil jeg lige henvise dig til dette: http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenRoskilde

Her kan du som regel møde mig og andre du kan disutere dit forehavende med.
Jeg skal blot minde om at førstkommende mandag - d. 27/2 - er der ikke
normalt sandkasse møde - men derimod SSLUG medlemsmøde.

Ja, jeg regner også med at komme på mandag og nok også til sandkassemøderne i fremtiden.

Niels