Re: [MISC] Re: SSLUG - NewsPortal WebNewsReader har ikke tabulering.

On Thu, Feb 23, 2006 at 07:27:24PM +0100, Kim Schulz wrote:

> måske smide noget wordwrap efter den
> http://dk.php.net/wordwrap
> efter at have fjernet <br> eller du kan evt. fjerne \n fra teksten.

Det ser ud til at der laves lidt forskellige ting i newsportal,
og white-space:pre gør at "quote" ikke fungerer.

jeg har sat tibage til "før".
Se
http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=35657&group=sslug.misc#35657
hvor der er indrykning.
Nu skal jeg så finde ud af hvorfor det ikke virker de andre steder.

--
mvh Frank Damgaard  |