Re: [MISC] Re: SSLUG - NewsPortal WebNewsReader har ikke tabulering.

On Fri, Feb 24, 2006 at 11:01:25AM +0000, Jørgen Heesche wrote:

> Det ser rigtigt ud, men 6 ;&bnsp for hver TAB er nok lidt rigeligt.

Hvis der anvendes disse ASCII-tegning/indrygninger
så skal der være 8xspace per TAB, ellers ser det forkert ud.
(+ der skal anvendes monospace font)

Problemet er dog lidt kompliceret at løse, fordi newsportal
honorerer "format-flowed" i headeren.
Det betyder så vidt jeg kan læse at man ikke skal tage
hensyn til indrykninger og ascii-art, men jeg skal have læst
mere om dette før jeg laver om i newsportal (.. and break something)

--
mvh Frank Damgaard  |