Re: [MISC] Re: SSLUG - NewsPortal WebNewsReader har ikke tabulering.

On Fri, Feb 24, 2006 at 01:15:31PM +0100, frank wrote:

> Problemet er dog lidt kompliceret at løse, fordi newsportal
> honorerer "format-flowed" i headeren.
> Det betyder så vidt jeg kan læse at man ikke skal tage
> hensyn til indrykninger og ascii-art, men jeg skal have læst
> mere om dette før jeg laver om i newsportal (.. and break something)

Som standard virker indrykning:
http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=2092&group=sslug.test#2092'
og
http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=2093&group=sslug.test#2093

Så når man *ikke*  sender med
 content-type:text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed

så virker det øjensynlig.

Men sender man med format-flowed så går det nogen gange galt.

Så vidt jeg forstår er det netop meningen med "flowed"
så jeg vil ikke fixe det i newsportal, da det ikke
er en bug.

Hvis man vil sende ascii-art så bør man slå "format-flowed" fra
(hvis man kan)
http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_Tips_:_Disable_HTML_in_Incoming_Mail

Mere om det
http://www.ietf.org/rfc/rfc2646.txt