Re: [MISC] Computerworlds forum

Michael Rasmussen skrev:
On Fri, 24 Feb 2006 15:15:27 +0100, Steen Jensen wrote:

Tro mig eller lad være, men i årevis har man i stort set samtlige
debatfora benyttet et unikt brugernavn og ikke mailadressen. Hvis du
kigger dig omkring, vil du vist kunne se, at det er rigtigt.
En ting er et brugernavn på forummet, en anden ting er en primær nøgle.
Disse oplysninger er to forskellige ting. Det brugernavn der
oplyse til andre, har intet med registreringen af brugerens
oplysninger at gøre. Jeg tror næppe, du har prøvet at
installere et forum før, for denne problematik er kun en fejl, jeg er
støt på, på computerworld. Problemet er, at computerworlds forum
sammenblander disse ting. Derfor uprofessionelt!

Du har ganske ret: jeg har aldrig installeret et forum, men jeg er bruger flere steder, og der er det meget enkelt: er dit navn brugt, må du værsgo vælge et andet eller lade være med at bruge det pågældende forum.

Om Computerworld er professionelle eller ej, skal jeg lade være usagt.

Med venlig hilsen

Steen