Re: [MISC] Computerworlds forum

I sslug.misc, skrev Michael Rasmussen:
>  En ting er et brugernavn på forummet, en anden ting er en primær nøgle.
>  Disse oplysninger er to forskellige ting. Det brugernavn der
>  oplyse til andre, har intet med registreringen af brugerens
>  oplysninger at gøre. Jeg tror næppe, du har prøvet at
>  installere et forum før, for denne problematik er kun en fejl, jeg er
>  støt på, på computerworld. Problemet er, at computerworlds forum
>  sammenblander disse ting. Derfor uprofessionelt!

Og hvis de ikke sammenblandede disse ting, vil der kunne opstå en
diskussion mellem Michael Rasmussen, Michael Rasmussen og Michael
Rasmussen, vel at mærke 3 forskellige personer .. og forvirringen ville
være total.

Ja, det kan løses på andre måder, eksempelvis at sætter (1), (2) og (3)
bagefter..  Men det ville jo heller ikke gøre dig tilfreds?

Jesper