Re: [MISC] Computerworlds forum

On Fri, 24 Feb 2006 22:17:35 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Ja, det kan løses på andre måder, eksempelvis at sætter (1), (2) og
> (3) bagefter..  Men det ville jo heller ikke gøre dig tilfreds?
Da jeg ingen mulighed har for at vælge selv, er jeg lige glad. Min anke
gik på, at når man forsøger at oprette en konto, får man at vide, hvis
en person med samme navn har konto, at navnet findes i forvejen. Dette set
i lyset af at der ikke noget steds på tilmeldingssiden, omtales
brugernavn, folk, det blev jeg i hvertfald, kunne få den opfattelse, at
man var oprettet i forvejen, eller, hvad der er værre, tro en anden
person udgav sig for en.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen