Re: [MISC] Hjælp med at lave Ubuntu 'marketing'-side

Niels Hansen wrote.
> Jeg har dog ikke mulighed for at klare det hele alene, så det kunne være
> fedt med nogen der vil give en hånd med.

Det vil jeg gerne, men det skal være sådan at Ubuntu (kanonical) sponsorere
det, samt at der bliver brugt samme web layout som hos ubuntu.com, det gør
de også i andre lande hvor der er lavet ubuntu sites.

> Jeg håber på at få noget positivt respons - gerne hurtigt.

Håber det er positivt og hurtigt nok !

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard