Re: [MISC] Computerworlds forum

Jon Bendtsen wrote:

> Tja, sådan er det jo på usenet, det fungerer der.

Nej, det fungere ikke godt på usenet, jeg har, på tros af mit mindre normale
navn, været ude for at andre har troet at det var mig der havde postet,
selvom det ikke var mig.
Hvis så det er nogen med masse betegenelse, der diskutere, så bliver
forviringen støre.

Jeg synes det er helt OK som det er på CW at de forhindre at der er mere end
en med samme navn.

--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen