Re: [MISC] Hjælp med at lave Ubuntu 'market ing'-side

Jan Trøjgaard wrote:
Niels Hansen wrote.

Jeg har dog ikke mulighed for at klare det hele alene, så det kunne være
fedt med nogen der vil give en hånd med.

Det vil jeg gerne, men det skal være sådan at Ubuntu (kanonical) sponsorere
det, samt at der bliver brugt samme web layout som hos ubuntu.com, det gør
de også i andre lande hvor der er lavet ubuntu sites.

Det synes jeg lyder som en ok idé. Det skal bare ikke blive for teknisk eller kedeligt. Idéen er at det skal henvende sig til knapt så tekniske personer. Jeg synes derfor ikke der skal være f.eks. en wiki. Havde mere forestillet mig nogle menu-punkter a la Anskaffelse, Installation, Brug af Ubuntu, Hjælp og Mere om Ubuntu.
Altså gennemsuelig og lettilgængelig indformation om installation og brug af Ubuntu på et helt basalt niveau ('ny' til let erfaren computerbruger)

Jeg håber på at få noget positivt respons - gerne hurtigt.

Håber det er positivt og hurtigt nok !

Jep. Jeg havde egentligt tænkt at det skulle gå i luften hurtigst muligt, men synes måske det er bedre at vente til Dapper bliver officiel (det ser ud til at den har en lettere intsallation).

Mvh, Niels