Re: [MISC] Hvilke HW-producenter hjælper Linux ker nen?

> Hej!
>
> Jeg roder med et par nye maskiner, og bliver irriteret over
> hvor lidt der fungerer. De forskellige fysiske enheder er
> ikke i drivertabllen i /lib/modules/2.6..../modules.pcimap
> for mit Asrock bundkort,

Det jeg har opplevd er at ASUS finnes det Linux drivere til stort sett.
ASROCK er det ikke alltid like lett med.

ASROCK er ASUS eid og laget i KommunistKina for
den mindst kjøpekraftige delen av markedet.
(Polen, Russland....)

Du gjør klokt i å lete på hjemmesiden først.

ASROCK har forresten 4 hovedkort til SEMPRON 64 :-)

> Hilsen
> keld

Mvh
Jim Oksvold