Re: [MISC] Returned mail. Virus removed.

Hel alle,

For resten - er der en måde hvorpå man kan få Thunderbird til at smide alt Junk i "Trash" automatisk? (jeg ser ikke umiddelbart muligheden ved almindelig mail-filter).

Mvh Claus

Jørgen Heesche wrote:
Af og til får jeg en mail, som angiveligt er en 'returned mail'. Thunderbirds junkfilter lægger dem i folder 'Junk', så jeg bliver ikke generet af det.
Da jeg åbnede Thunderbird her til morgen var der 2 mails i Junk.