Smart Phone der virker med Kontact

Hep

For et par år siden postede Ole Tange
http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/2003_06/msg00491.html

Jeg er i næsten samme situation som ham. Han endte vist med en Siemens s55,
men han har vist aldrig helt fået testet at den rent faktisk kunne de ting
han skrev.

Jeg bruger kontact, og det ønsker jeg at blive ved med. Og, sync _skal_
virke.

Jeg tror at Handspring Treo 650 ville være et funtionelt godt valg for mig,
men den er for dyr (synes min kone).

Jeg har brug for en telefon der har en fornuftig oversigt over min kalender,
hvor jeg kan sætte nye aftaler ind, som så kan synches ind i kontact.
Tilsvarende for kontaktinformation - det skal bare være der (eksporteres
fra kontact, derefter synch, skal kunne opdateres på telefonen). Den skal
også have bluetooth, både headset/bil support og synch til en nyere Linux
kerne/distro.

Den må gerne være lille/telefonstørrelse, og helst ikke over kr. 2.000,-
(uden at være låst til en teleudbyder, jeg har telmore).

Derudover behøver den ikke at være specielt

Nogen bud? Jeg er totalt mobiltelefon newbee, så antag at jeg fatter minus.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg   sslug@sslug   http://www.madsdydensborg.dk/

You may not use the Software in connection with any site that disparages
Microsoft, MSN, MSNBC, Expedia, or their products or services, infringe any
intellectual property or other rights of these parties, violate any state,
federal or international law, or promote racism, hatred or pornography.
                                     - Part of MS Frontpage 2002 EULA