Re: [MISC] Smart Phone der virker med Kontact

Jon Bendtsen skrev:
Den mandag 10.apr kl. 7:06 skrev Mads Bondo Dydensborg:

Jon Bendtsen wrote:

Den søndag 9.apr kl. 20:54 skrev Mads Bondo Dydensborg:

Hep

For et par år siden postede Ole Tange
http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/2003_06/msg00491.html

Jeg er i næsten samme situation som ham. Han endte vist med en
Siemens s55,
men han har vist aldrig helt fået testet at den rent faktisk kunne
de ting
han skrev.

Jeg bruger kontact, og det ønsker jeg at blive ved med. Og, sync
_skal_
virke.

Jeg tror at Handspring Treo 650 ville være et funtionelt godt valg
for mig,
men den er for dyr (synes min kone).

Den er ellers rigtig rigtig fed. Jeg har en og jeg vil slet ikke bytte. Den er den mest gennemtænkte telefon som jeg hidtil har fundet.

Og, den virker med sync?

Det ved jeg ikke, men det er en palm, og de plejer at virke med linux

Hvor kan man finde den billigst? (Min kone synes sikkert stadig den er for
dyr... )

edbpriser.dk ?

JonB

Se link, hvor billigste pris er 4.527 - officiel listepris er Euro 699

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=129256

Med venlig hilsen

Steen